জানি না কোথায় আছ তুমি
কোন অদুরে
খুজবো আমি কোন পবনে
তোমায় কেমন করে।
নাইতো তোমার ঠিকানা
খুঁজবো কেমন করিয়া
কোন বা দেপান্তরে তোমার ঘর
নাইতো আমার জানা।
আজ কতদিন ধরিয়া
গেলা তুমি জ্বালাইয়া
দিলা না তো দেখা তুমি
রইলা লুকাইয়া।
আর কতদিন খুজবো আমি
এমন করিয়া
দাওনা তুমি দেখা
একবার আসিয়া।
লগ্ন আমার যায় যে কেটে
পাইনা তোমার দেখা
নাই যে তোমার ঠিকানা
খুজবো কেমন করিয়া।