NABBOY A YOUG  A  BASABUS AMAR
                    KATHINNOTAR SARBIK SAHACHAR
KIMBA GATIR KATHA JADI BALI ;
                   JANTRA DANOB AR DURBAR GARJAN
AR ASAHAY AROHI
      BICHALITO SAB PATHACHARI .
"ASAMBHAB " AR "MANOBIKATA "
          MUMURSHA DUI SHABDO .
JADI BOLI  ATI PAKRITO
       A TO RUPKATHAR BOI TE BANDHI
MANUSH AR MORDANISM
ASAMA DUI BANDHU ..