( Inspired by "Last Christmas I gave you my heart...." <'Last Christmas' by George Michael.)


La-a-ast Pu-u-ja-a-as
You did all my shoppinggg ,
After Diwali
ভাঙলাম এনগেজমেন্ট টাইইই।


আবার this yearrrr…..
পুজো আসছে ডিয়াররর ।
ডার্লিং তোমাকে মিস
কো-ও-ও-রছি তাইইই !