ভালবাসা চাই   //   রবি


হৃদয় এত ভালবাসা কই  থাইকা আইবো ?
কয় দিন আগেই তো দেহর সাথে হৃদয়ডারে বেইচা আইলাম  ।
অন্ধকারে বেটার মুখটাও দেখতে পারলাম না ঠিকঠাক মতো
বেটা খালি চুল থাইকা পায়ের নখ পযর্ন্ত আমারে বুলাইতে কইল
তয়  আমিও কম না,
বুলাইলাম ত-ঠিকই,  প্রতিমার চখ মুখ ঠাকুর টিপা টিপা যেই রকম গড়ে আমিও
বেটার চখ মুখ যতন আকারে উচা নিচা ভাজ বুলাইতে বুলাইতে
মাটির মতো নরম কইরা ফালাইলাম ।
বেটারে কইলাম আর কি কি করতে অইব
বেটা কিছু কয় না, খালি চুপ মাইরা থাহে ।
কইলাম আমি রাইতের কামলা টেকা দিবেন আর কাম করাইবেন না এইডা কি অয়,
আফনারতো লস অইয়া যাইব।
এহন কন, আমি পুশাইয়া দিমু, তয় পাঁচটার আগে ছাইড়া দিতে অইবো
বেটা আমারে টানাইয়া একটা থাপরা মাইরা চহির নিচে ফালাইয়া দিল
আমি আর চখের পানি আট কাইতে পারলাম না। কইলাম তয় আমারে আনছেন কেন ?
বেটাও কাঁপা কাঁপা শুরে কইল,
“ আমি দেহ চাইনা,
চাই  হৃদয়, আদর, স্নহ, ভালবাসা ”