I was waiting for u
& will stay await for u.
Just u & u.


Bcz my mind bird
is catched by ur attachments
& My heart is trapped in ur existence ...


How long will u keep me awaiting... ?
How long I've to wait for
ur mind's Melting...???
I don't know.


Remember,
I am knocking
every moment
on ur heart.
Each of my heart bit is ,
demanding ur affinity.
Demanding to conjoin with ur dreams,
It Wants to be a part of ur oneness.
My oceans of dream waving beside u
Ever & ever
always & every time


Coz...
U r a part of my Heart...
............................................